تنها ترسم از اون دنیا اینه که مردم اینجا هم میان اونجا
تنها ترسم از اون دنیا اینه که مردم اینجا هم میان اونجا


 

یادت هســـــــــــــــــت ..............گفتی:

 

قســــــــــم به شرافتـــــــــم تا آخـــــــــــــــــــــــرش کنارت میمانم ............

 

تو رفتی...........امـــــــــــــــــــا......... شـــــــــــرافتت پیش من گـــــــــــــــرو مانـــــــــــــد....

 

حالا با عشــــــــــــــــــــق جدید چه میکنی "بــــــــــــــــــــــی شــــــــــــــــــــــــــرف"!!؟؟!!؟

 

 

 

 

 

 


سلامتی هر کی امشب تنهاست :

میتونسته مثل طرفش با خیلیها باشه

اما قیمت و شخصیت و شعورش بالاتر از این بوده تا با هرکس باشه..

 


وقتی بهش گفتم : دوست دارم !

عوضـــــــــــــــــی شد ! بعدها فهمیدم من عوضــــــــــی گرفته بودم

!!! عوضـــــــــــــــی بود

 

اي كاش ياد ميگرفتم
اگر در رابطه اي "حرمتم " زیر سوال رفت
برای همیشه با آن رابطه خداحافظی کنم
و به طور احمقانه اي منتظر معجزه نمانم.. 





کمی صبر کن نرو به حرفام گوش کن خواهش میکنم.......

نرو بزار بگم داره خفه ام میکنه این روزها .......

آخرش میمیرم هااااا یا اینکه دوست داری

من بد تر از این شکسته شم؟؟راضی نشدی هنوزنه؟.....

اصلا من هر چی مینویسم تو با خندت بخون.....

فقط نرو بمون اگر بری چیزی ازم نمیمونه.......

نمیدونم چرا اشکم آروم آروم رو گونه هام میاد..

نمیدونم دارم خوشحالی میکنم یا گریه .....

اصلا بزار هر چی که که هست باشه ...قشنگه...

همه چیز قشنگه وقتی بهت فکر میکنم .....

 

 

وقتی داری حرف ِ دلتو میگی

هیچکس گوش نمی کنه !

وقتی <لالی>

همه میخوان بفهمن حرف ِ دلت چیه ؟

 

می گویند ضعیف شده ام!

میگویم سنگینی درس هایم است!

 

اما نمیدانند سنگینی درس هایی است که از دنیا و آدمهایش گرفتم!!



[ شنبه 31 خرداد 1393 ] [ 13:56 ] [ ✘ᗩᖇ₴ᖺɨԹ✘ ] [ ČĒŅĻķĻ : 533 ] [ äŁŃĒŹ () ]
ćŲĒįČ ćŃŹČŲ
äŁŃĒŹ Ēķä ćŲįČ

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ĀĪŃķä ćŲĒįČ
دنیامون (1395/04/20 )
جای خالیت (1393/07/06 )
بگو... (1393/06/16 )
گله.... (1393/06/16 )
تو باشی... (1393/06/16 )
<